Utflykt till Koh naang yuan

Igar Torsdag 19feb, akte jag och Fredrik skoter langt upp i norra delen pa Koh Tao.
Vi tog taxibat over till on Koh naang yuan. En mysig liten o med massa sol och bad. Vi har kopt snorklar och det var det verkligen vart. Vilka fina och STORA fiskar vi sag, helt fantastiskt. Verkligen en upplevelse.
Sedan pa kvallen blev det  god mat pa en resturang har i narheten och sedan tog killarna lite drinkar i baren vid bungalowerna.  Jag drack alkoholfritt :o)

Idag, fredag har det varit ett javla aventyr. Vi hyrde 2 st fyrhjulingar sa akte vi till ett annat stalle langre norr ut som heter Mango Bay. Det var det sjukaste vi varit med om. Semesters varmaste dag, backar som sluttade som stup , gropigt o stenar och grus overallt. Nar vi trodde vi var framme parkerade vi och borjade ga och ga och ga och ga men vi kom aldrig fram till nagot strand. Svettigt var det och vi gick och gick, nar vi val var framme skulle vi ta oss ner fran den langsta trappa jag nagonsin sett. Var helt slut nar vi kom ner. Jag tittade pa min mobil nar vi kommit fram for dar e stegraknare pa den,
 vi hade gatt 2.5 km... konstigt vi var varma i denna hatta. Vattnet var helt underbart och vi hade snorklarna med oss. Solen tog valdigt mycket idag. Sedan var det dags for tillbakavagen...puh... det var varst!!! Nar vi antligen kom tillbaka sa startade inte ena fyrhjulingen men efter mycket om och men sa kom vi darifran.
Kan sag vi fatt semesterna varsta traningspass.

Ikvall blir det packning och ganska lugnt for imorn aker vi vidare till Koh Samui.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0